A legtöbben azt gondolják, hogy csak drágán készült logó mögött álló brand lehet sikeres. Hozok most öt olyan márkát, amelyek aprópénzből készítették el saját logójukat, mégis dollármilliárdokat keresnek!
5. Nike - 35 dollár (10000 forint)
Eléggé hihetetlenül hangzik, hogy egy ekkora sportszergyártó márkának, mint a Nike ennyire olcsó volt a legója, pedig de! 1971-ben az alapító Phil Knight egy egyetemista segítségével álmodta meg a ma is jól ismert formákat, ami mindössze 10000 forintnak megfelelő dollárjába került.
4. Twitter - 15 dollár (4500 forint)
A mára már híressé vált kék madár fotó, eredetileg egy stock fotónak indult, amit azonban a Twitter 15 dollárért felvásárolt. A fotó tulajdonosa annak rendje és módja szerint megkapta a részét, ami 6 dollár volt. A többi már csak történelem.
3. Microsoft - 5 dollár (1500 forint)
A Microsoft jelenleg is használt logója a legelső koncepció újragondolása. Ez az alaplogó 5 dollárba került az alapítóknak, ami még akkori viszonylattal is nagyon olcsó volt.
2. Google - 0 dollár (0 forint)
Igen! Létezik olyan logo, ami úgymond semmibe sem került. Ez persze nem igaz, a Google-nek is a mai logójuk az eredeti átdolgozása. Azonban ez azt jelenti, hogy a listánkon a második helyet foglalja el. Biztosan most mindenki arra gondol, hogy ennél olcsóbb nem lehet egy logó, hogyan fordulhat elő az, hogy csak a második. Nos, azért mert az első helyezett logója majdnem 100 évvel "idősebb".
1. Coca-Cola 0 dollár (0 forint)
A Coca-Cola logóját már 1886-ban megálmodták, egy Frank M. Robinson nevezetű úriember tette ezt. A több, mint 130 éves logó nem igazán lett újragondolva, csupán a kezdőbetűk lettek naggyá módosítva. Ezt leszámítva azonban minden az eredeti.