Az olvasottság nem publikus.

4Profit

  • Vállalkozás
  • Érdekesség
  • Profit
A világ öt legdrágábban készült logója

A világ öt legdrágábban készült logója

Mindenki azt mondja, hogy az első benyomás nagyon fontos az életben. Ez a bizonyos első benyomás gyakran azzal alakul ki, hogy az emberek rátekintenek a logóra. Éppen ezért nagyon fontos, hogy figyelemfelkeltő és kreatív legyen, ugyanakkor ez a figyelemfelkeltés néha drágább, mint azt gondolnánk.

expensivelogoscover.jpg

Előző cikkemben bemutattam a világ legolcsóbban készült logóit. Lássuk most a legdrágábbakat!

5. ANZ - 15 millió dollár (4 milliárd forint)

2009 tavaszán az ausztrál bankóriás úgy döntött, hogy sikerük kulcsa egy újragondolt logó lenne. Ennek meg is volt az ára, 15 millió dollárba került az a bizonyos újragondolás, azonban azóta a sikerük töretlen.

anz.jpg

4. Posten Norge - 55 millió dollár (15 milliárd forint)

A Posten Norge mint ahogy az a nevéből is adódik Norvégiában postai küldemények kézbesítésével foglalkozó vállalkozás. 2008-ban új üzleti stratégiát vezettek be, aminek köszönhetően 55 millió dollárért megújult logójuk kinézete is.

posten_norge.jpg

3. Accenture - 100 millió dollár (28 milliárd forint)

A különböző üzleti tanácsadással foglalkozó cég korábbi logója felkerült a 10 legrosszabbul megálmodott logók listájára. Így érthető volt a váltás, ami kereken 100 millió dollárba került az 1989-ben alakult cégnek.

accenture.jpg

2. BP - 211 millió dollár (59 milliárd forint)

A világ egyik legnagyobb energiát szolgáltató vállalata 2000-ben markánsan megváltozott. Ekkor több, mint 200 millió dollárt költöttek arra, hogy a cég nevét lerövidítsék és frappánsabb szlogent is ekkor kapott a vállalat. Céljuk a zöld energia kihangsúlyozása volt az új design-nal. Nos, ez egy sikeres küldetés volt!

bp.jpg

1. Symantec - 1 milliárd 280 millió dollár (358 milliárd forint)

A különböző vírusvédelmi technikákkal foglalkozó cég vissza akarta nyerni régi helyét a piacon, és az új logó ennek az egyik alapvető tényezője volt. Erre összesen 358 milliárd forintnak megfelelő dollárt költöttek.

symantec.jpg

Képek

komment világ 5 business drága érdekesség profit symantec legdrágább accenture BP Profit British Petrol Posten Norge anz Tovább
A világ öt legdrágábban készült logója Tovább
Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mekkora biznisz az Októberfest? Mekkora biznisz az Októberfest?
  • A világ öt legolcsóbb logója A világ öt legolcsóbb logója
  • Már a Forma-1 világbajnoka is vlogol Már a Forma-1 világbajnoka is vlogol
  • 10 sztár, akik a legtöbbet keresik egy Instagram képpel 10 sztár, akik a legtöbbet keresik egy Instagram képpel
  • Az Android Oreo három legújabb funckiója Az Android Oreo három legújabb funckiója
Facebook

4Profit

Keresés

Kövess minket!

Tovább a Facebook-ra

Feedek

  • RSS 2.0
    bejegyzések, kommentek
  • Atom
    bejegyzések, kommentek
XML
Mert a végén csak a profit számít.
süti beállítások módosítása
Dashboard